jakiś durny skazany na śmierć wyprzedza masha a gówniane dragon bal Aly MaCbel
Bo lepiej patrzeć na pogmatwaną i nierealną pseudo - intrygę, niż na obraz napisany przez życie i fenomenalne połączenie śmiechu i ludzkiej determinacji oraz empatii. Ale każdy ogląda to co lubi, więc co do rankingu, trzeba to po prostu traktować z przymrużeniem oka.
Masz to mój ulubiony serial, ale Dragon Ball to klasyk wśród anime, który ma podobny status w japońskiej animacji jak mash wśród seriali, to że czegoś nie lubiecie nie znaczy, że to gówno, poza tym umniejszanie fanom czegoś odmiennego nie świadczy o wysokiej inteligencji i empatii.
Nie ma lepszejszego serialu od MASHa jak dla mnie. Ranking cóż, raczej jako zabawę bym to traktował:) Pozdr dla wszystkich fanów MASHa:)
TO jest legenda wśród anime ale ten gatunek jest ostatni na liście . Moim i pewnej części społeczeństwa. :)
No cóż o gustach się podobno nie dyskutuję. Uwielbiam MASH pomimo upływu czasu. Wszyscy wielbiciele tego serialu mają jedną wspólną cechę poczucie humoru i tyle. A to że ranking mówi inaczej... Kogo to tak naprawdę obchodzi. Doda też jest numero uno. Świadczy to tylko o tym co ludzi przyciąga i jakie mamy społeczeństwo.
To oczywiste, że MASH będzie na liście niżej od wspomnianych seriali, to raczej wyrafinowana rozrywka w odniesieniu do seriali produkowanych współcześnie. Oczywiście nie wspominam tych polskich, które w ociekają głupotą i niedopracowaniem od strony producenckiej. Z niecierpliwością czekam na jutro, gdzie o 17:00 Charlie five o'clock da popis!
Powiem ci tak wg mnie Mash to słaby serial ,ale jednak lubie go czasami obejrzeć ma fajny klimat i przewineło się przez niego kilka sław min.Leslie Nielsen.
uwielbiam wprost ten serial, jak z bajek "Kapitana Jastrzębia". Może dlatego, że jako osoba urodzona w latach 80- tych jestem na nim wychowana i od dziecka go oglądałam.