Kolejno: 1, 3b i 5a do tej pory. Sezon 2 mi nie podszedł. Sezon 3a mnie irytował. Sezon 4 mógł na moje nie zaistnieć.
Tak , dla mnie 3był zdecydowanie najlepszy, głównie ze wzgłedu na pojawienie się Nogitsune , za którego według mnie Dylan powinien byc obsypywany nagrodami
Zdecydowanie 3 ;) Wszystko było spójne, ciekawe, aktorzy grali super. A Stiles jako Nogitsune to już wgl raj <3
Przede wszystkim według mnie z każdym kolejnym sezonem serial staje się coraz bardziej mroczny, do dzisiaj nie jestem pewna ock w 5 sezonie :o
zgadzam się z Tobą. Zdecydowanie 3 :)
Od tego sezonu zaczęło być bardziej mrocznie i nie do końca zawsze wiem o co chodzi (i zanim się skapnę to trochę czasu minie :D), a właśnie 3 sezon (a zwłaszcza 3b) miał najciekawsza historię. Zaczęło się coś nowego i według mnie była to bardzo sensownie opowiedziana historia.
Zgadzam się ze wszystkimi, którzy twierdzą, że D. O'Brien był świetny w swojej roli jako Nogitsune . Do tego czasu postać Stilesa kojarzyła mi się tylko ze śmiechem (w bardzo pozytywnym znaczeniu!). Sam aktor wypadał świetnie, ale miałam wrażenie, że za bardzo się nie wysilał, bo oglądając jakieś materiały spoza planu wyglądał tak samo jak w swojej roli ;) a później? Miał się czym wykazać i zrobił to genialnie. Znaczy, ze nadaje się na do tego zawodu :D chwała scenarzystom za te postać i całą historię :)
5b jak dla mnie podbija wszystkie poprzednie na głowę. Żaden serial tak mnie nie intryguje jak to co się tam teraz dzieje. Nogitsune przegrał z mocą banshee :)
HAHAHHAHAHAHHHAHHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH HA nie.
Dla mnie 3 całość, natomiast najbardziej wymęczył mnie sezon drugi 4 też nie do końca mnie wciągnął, oglądałam z przyzwyczajenia.
2 i szczególnie 3 naj :) 4 sezon był jeszcze ok, irytowała mnie Malia która w tamtym sezonie była nie do zniesienia. 5 sezon miał super pomysł, ale straszny chaos zapanował, rozbicie bohaterów, powtarzające się wątki z wyprzedzeniem (jak np ucieczka Lydii z Eichen House) i zupełnie inna atmosfera niż w poprzednich sezonach, co gorsza brak Dereka i wielu innych istotnych bohaterów :( mam nadzieje, że 6 sezon będzie super bo odnoszę wrażenie, że im więcej osób z ekipy odchodzi tym gorszy robi się serial mimo fajnych pomysłów ;-;
Zdecydowanie 3B i 5 (trudno mi dopisać 5A czy 5B, bo to tak naprawdę ta sama historia).
W 3B najlepsze były:
-Allison jeszcze żyła
-Isaac jeszcze był
-Pojawiła się Kira z rodziną
-Dylan jako Nogitsune
W 5:
-Genialna gra aktorska praktycznie już wszystkich aktorów
-Lydia z jej krzykiem wymiata
-Mega pomysł z doktorami
-Nawiązanie do pierwszego sezonu z La Bete
-Mały powrót Allison
-MEGA KLIMAT
-Pojawia sie Hayden i Corey
Odnośnie pozostałych sezonów to najsłabszy według mnie był sezon 2. Nie podobała mi się fabuła, denerwowały mnie postaci, nie przepadałem za Jacksonem. Sezon pierwszy, nie ukrywajmy, był początkiem i czuć w nim taką amatorszczyznę. Sezon czwarty traci według mnie dużo na wątku Kate Argent, której nienawdzię, nie lubie jej gry aktorskiej i tego, że wróciła, totalnie nie podoba mi się ta postać. Wątek Meredith i Petera jak najbardziej na plus ;)
Sezon 1 - 10/10 (dla mnie po prostu genialna fabuła oraz postacie)
Sezon 2 - 10/10 (to samo, fabuła i postacie nadal super)
Sezon 3a - 8/10 (pomysł ze stadem alf wg mnie świetny)
Sezon 3b - 5/10 (związki Scotta z Kirą , Allison z Isaaciem, wprowadzenie Kiry, śmierćAllison - to wszystko na minus)
Sezon 4 - 1/10 (wg mnie KATASTROFA, pomysł z zmartwychwstaniem Kate idiotyczny, Isaac wyparował, siostra Dereka też)
Sezon 5 - 5/10 (Derek jako kolejna postać wyparował, nie było bodajże żadnej wzmianki co się z nim stało, N plus jedynie powrót Deucaliona)
Sezon 6 - 5/10 (Brak postaci które lubiłem - Derek, Allison, fabuła mi się nie podoba)
Moim ulubionym jest 3a. Dużo wilkołaków. To mi się podobało. A tak ogólnie uważam, że w TW pierwsze sezony były świetne (do 3, max 4), a później dla mnie teraz to już nie jest ten sam klimat i poziom jak sprzed lat.
Zgodzę się, najlepszy sezon to 3A i 4. Uwielbiam ten moment gdy pojawia się Liam <3
Wiesz może czy 6 sezon jest już cały i skończony w sieci? Bo nie wiem czy go zacząć czy może czekać bo jeszcze go kręcą...
Hmmm...właśnie widziałam nowy zwiastun. Zapowiada się gorąco. W każdym razie dzięki :)
Hah, ja jeszcze 6 sezonu nie zaczęłam. Czekam aż wyjdą wszystkie odcinki. Jak na razie jest ciężko...
o nieee.... Jak ja to wytrzymam... Jakie jeszcze seriale lub filmy polecasz? :)
Gra o Tron za dwa dni będzie, arrow bardzi fajny (poza 3 sezonem który jest jakąś pomyłką) vikingowie i spartakus też fajne seriale... a ty co polecasz?
Z seriali to na 1 miejscu jest Gra o tron i teen wolf, zaczęłam oglądać pamiętniki wampirów, kości, the OA, stranger things a ostatnio szukam jakiś fajnych na nudne wieczory ;)
Sherlock jest świetny, tyle ze krótki bo 4 sezony po 3-4odc... Ja też szukam czegoś fajnego bo niektóre seriale to jedno i to samo przez wszystkie sezony, denerwujące. Gra o Tron juz sie zaczął :)